En vanlig dag.

hej bloggen ;) hahah idag var jag ledig på dagen och vart tvungen att åka till brukshälsan i söderfors och träffa min läkare... sen när jag kom hem målade jag lite i vanlig årdning :) ett bord :) sen vart det jobb och jag måste säga det att vissa människor är bra konstiga typer .... det kommer altså fram en kvinna till mej i kassan och säger att hon vill köpa näs spray . men viste inte vilken sort . då ställer sej människan och börjar berätta hur mkt snor det kommer ur hennes näsa så jag ska veta vad hon ska ha för sort .. HALLÅ . jag har ingen vit rock jag jobbar i en affär . hahah för övrigt sitter jag och äter godis nu och mås skit för jag vet att jag måste träna .... hmmm hjälper att kolla på sex and the city ... puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0