Mia Törnblom

hej bloggen. Idag har jag varit på förulosning med Mia Törnblom som har varit en utbildning om ledarskap i samband med boken Du äger, som hon har skrivit som ett hjälpmedel för undgommar och vuxna i läran att jobba med sig själv och andra.  Att hitta sin skälvkänsla, eller bara lära känna sig sj och få värktygen att jobba med sig sj eller andra.  Jag och många andra har fått den har utbildningen med Mia för att vi ska bli bra ledare för att lära ut detta tänk hon jobbar med i samband med hälsohuset som ska starta i Tierp . Det är et protjekt som ska starta på undgomarnas vädjan , det vill ha ett ställe som alla ungdommar är välkomna till och där kommer det utföras grupper i form av tjej eller kill grupp och om så vill blandat, Sen kommer Kick boxning holla hus på övervåningen och eventuelt andra dans eller liknande , vad nu önskas . jag är så glad att jag har fått en möjlighet att få vara med i det har. och tror värkligen att det har kommer bli super bra . Längtar tills i morgon dag 2 på denna fantastiska föroläsning.

             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0