Fredag

en lång hälg ... I fredag var jag på dag två på utbildningen med Mia Törblom och den var med MT- Gruppen dom var helt underbara. vill absolute se mer av dom :)... Sen var jag och träffa syster min och vi drog och åt på lingon i uppsala det var jätte mysigt ställe med super god mat. ett måste att dra dit om man inte varit där :)  och så härligt att träffa henne och bara ha en hel kväll. Tack sis för en toppen kväll  



Fick en super rolig present. En blomma som går på sol energi. Jag och Mickan vart helt kära i dom när vi hitta dom i Thailand  så vi köpte på oss några och gav bort när vi kom hem till sverige.  så fick min pappa en som vi hade ute på altanen och den vart man så glad när man kollade på den för det så så himla roligt ut när den gungade och vifta på bladen. hahah, men den gick sönder och alla försökte sej på att bygga ihop den men inge fatta hur och nu hade jessi hitta en sån blomma . Det kan man såga är en tankefull present :) gud vad jag vart glad. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0