wii

Äntligen hemma, Nu kör vi. nu på kvällskvisten kom dom över med slip-maskinen :D så i morgon börja jag med mina golv ÄNTLIGEN. Haha , jag har att världens protjekt . Jag fick en lägenhet som är världens renoverings obiekt och har holit på med diverse, köket har jag och Ewe och Elin gjort det var fint med inte toppen och jag ska göra det har till en vit dröm hahah. så Nu har jag slip maskinen, och i morgon börjar vi slipa men det är stort så det kommer att ta ett tag och jag hatar att vänta ... jag ska göra Fula heltäknings mattor och trä golv till fina vit lackade golv i hela lägenheten :) . Idag har jag varit till valbo och handlat lite med pappa och eftersom jag behövde en ny damsugare så fasnade jag självklart för snygg Vit damsugare. köpte oxå 2 vita lampor och en fin vit frukos bricka :)  


Allt ska bli perfekt ..






Electrolux 2490 kr 
                         IKEA 99 Kr

                                                       
       

Kommentarer
Postat av: Pappsen

2011-09-07 @ 21:30:41
Postat av: Pappsen

du sliter ut din gamle far så det gäller att bjuda på fika o mat.

2011-09-07 @ 21:33:53
Postat av: Anonym

Dags att updatera lite nu Persson!

2011-09-22 @ 11:43:37
URL: http://martinalofstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0