Valborg & dålig

Igår var det en lång dag jobbade först på Hemköp 6-16.00 sen hem fixa mej lite och drog och grillade hos Camilla, sen var jag barnvakt åt hennes små hjärtan Theo & Hugo , skapligt ovan med små barn bara När dom vaknade på natten så jävla orolig om jag gjorde rätt med vällingen , var vattnet för varmt , skulle jag lyckas få dom att somna om ,, hur byter man blöja , ha ha. Men det gick bra tror det var för att jag var så trött men det var skönt endå att inte vara bakis idag när jag ska iväg och jobba ... Men i stället har jag oturen att ha lyckats blivit riktigt dålig endå , typ feber & fryser men men snart jobb igen , så en Alvedon & bita i hop......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0